Kako povečati prodajo na zapuščeni košarici?

Problem zapuščene košarice

Vsak izmed spletnih trgovcev se srečuje s problematiko zapuščene košarice. Statisteke kažejo, da kar 70% ljudi zapusti košarico brez opravljenega nakupa. Spletni trgovci na ta način izgubljajo precejšen del prihodka od prodaje.
Rešitev za problem zapušene košarice se skriva v pravilni uporabi aplikacije Booster 3000. Na podlagi večmesečnih testiranj smo ugotovili tri načine, ki vam bodo 100 % dvignili prodajo. Več uporabnikom Boosterja 3000 se je prodaja povečala za več kot 20 % mesečno.

1. Izdelajte izhodno pojavno

Promocijska koda

Prepričajte obiskovalca, ko je le ta v postopku zapuščanja vaše spletne strani, da opravi nakup na ta način, da mu ponudite promocijsko kodo za popust.
Primer: Ponudite kodo za 10 % popust.

zapuscena-kosarica1

Brezplačna poštnina

Namesto kode za popust lahko obiskovalcem ponudite kodo za brezplačno poštnino in tako poskrbite za večje število naročil.

zapuscena-kosarica2

Darilo presenečenja

Presenetite obiskovalca z darilom presenečenja, ki ga bo pričakal v prejetem paketu. O tem, da mu poklanjate darilo presenečenja, ga obvestite s pojavnim oknom še preden zapusti spletno stran.

zapuscena-kosarica3

2. Omejite nastavitev prikaza samo na košarico/naročilnico.

Prikaz pojavnega okna morate omejiti izključno na košarico, saj bi dosegli neželjeni efekt če se bi pojavno okno prikazalo tudi tistemu, ki je že opravil nakup na zahvalni strani.

Iz URL naslova prepišite ključno besedo, ki se pojavlja na košarici (ponavadi je to: checkout).

omejitev prikaza

V primeru, da se boste držali zgoraj zapisanih navodil smo prepričani, da boste prodali več.

V kolikor potrebujete pomoč ali nasvet pri uporabi aplikacije nas lahko pokličete na številko 01 620 77 09 ali nam pišete na info@booster3000.si.