Kako se registrirati?

1. korak: VNOS SPLETNE STRANI

Kliknite tukaj in v polje vnesite naslov vaše spletne strani ter kliknite na gumb začni.

vnos-url

***************************************************************************************************************************************************************************

2. korak: IZBIRA NAMENA UPORABE APLIKACIJE BOOSTER3000

Sledi postopek, kjer boste ustvarili nov „booster“. Na desni stani izberite namen uporabe aplikacije in nanj kliknite z miško.

Izbirate lahko med:

  • Spletna prodaja: to možnost izberite, če je vaš namen povečati
    prodajo;
  • Leadi: to možnost izberite, če je vaš namen povečati količino
    pridobljenih povpraševanj;
  • Sledilci: to možnost izberite, če je vaš namen povečati število
    sledilcev na družabnih omrežjih;
  • Emaili: to možnost izberite, če je vaš namen povečati število
    zbranih email naslovov.
  • Vsi: to možnost izberite, če želite pregledati vse predloge.
izbiranamena

***************************************************************************************************************************************************************************

3. korak: IZBIRA CILJA

Pri vsakem namenu uporabe lahko izbirate med različnimi cilji.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Vsi

V primeru, da ste za nemen izbrali ogled vseh predlog, pri izbiri cilja kliknite na Vsi.
cilj-vsi
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Spletna prodaja
V primeru, da ste za namen določili povečanje spletne prodaje, lahko izbirate med sledečimi cilji:

  • Promo koda (prodajo povečate s pomočjo promo kode);
  • Promo produkt (prodajo povečate s pomočjo promocijskega produkta);
  • Posebna ponudba (prodajo povečate na način, da obiskovalcem
    predstavite ustrezno ponudbo);
  • Odštevanje (prodajo povečate s pomočjo časovno omejene ponudbe);
  • Ostalo
  • Vsi: preglejte vse predloge (to možnost izberite če ste za namen ibrali vsi)

izbira-cilja-spletna-prodaja

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Leadi
V primeru, da ste za namen izbrali povečanje količine pridobljenih povpraševanj, lahko izbirate med sledečimi cilji:
  • Klici (ta cilj izberite, če želite, da obiskovalci pokličejo vas);
  • Zahtevan klic (ta cilj izberite, če želite, da obiskovalci pustijo
    telefonsko številko, na katero jih boste vi poklicali).
izbira-cilja-leadi

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Sledilci
V primeru, da ste za namen izbrali povečanje števila sledilcev na družabnih omrežjih, lahko izbirate med sledečimi cilji:
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
izbira-cilja-sledilci
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Emaili
V primeru, da ste za namen izbrali povečanje količine zbranih email naslovov, lahko izbirate med sledečimi cilji:
  • Promo koda (ta cilj izberite, če želite povečati bazo emailov
    tako, da boste obiskovalcem v zameno za email poslali
    promocijsko kodo);
  • E-knjiga (ta cilj izberite, če želite povečati bazo emailov
    tako, da boste obiskovalcem v zameno za email, poslali
    e-knjigo);
  • Razprodaja (ta cilj izberite, če želite povečati bazo emailov
    tako, da boste obiskovalcem v zameno za email, poslali
    informacije o razprodajah).
  • Ostalo
izbira-cilja-emaili

***************************************************************************************************************************************************************************

4. korak: IZBIRA UMESTITVE BOOSTERJA NA VAŠI SPLETNI STRANI

Ko uspešno izberete namen in cilj, morate določiti način prikazovanja na vaši spletni strani.

Izbirate lahko med sledečimi načini prikazovanja na vaši spletni strani:

  • Pojavno okno (obiskovalcu se bo pojavilo okno na podlagi časovnega zamika ali na podlagi namere zapustitve spletne strani);
  • Pozdravna vrstica (na vrhu spletne strani se bo pojavila vrstica, v kateri boste nagovarjali vaše obiskovalce);
  • Značka (na vaši spletni strani se bo pojavila značka s kratkim sporočilom, ki bo pritegnil vašega obiskovalca).
umestitevslovensko

Ko izberete umestitev na vašo spletno stran, kliknite spodaj na gumb „NAPREJ>“.
gumb-naprej

***************************************************************************************************************************************************************************

5. korak: IZBIRA PREDLOGE

Pojavno okno, pozdravna vrstica, značka
Predlogo izberete v meniju na levi strani, desno pa se vam bo prikazal predogled, kako bo booster izgledal na vaši strani.
izbirapredloge

Ko izberete želeno predlogo, kliknite na gumb „PRILAGODI!“
gumb-prilagodi

Ko kliknete na gumb „PRILAGODI“, se vam bo na levi strani odprl meni, kjer lahko prilagodite izgled (barve, tip pisave, velikost pisave, itd.) boosterja vašim željam.

***************************************************************************************************************************************************************************

6. korak: PRILAGAJANJE PREDLOGE – NAČIN PRIKAZA

POJAVNO OKNO
Izbirate lahko med sledečimi načini prikaza:

  • Izhodno okno
  • Zakasnjeno
  • Na dnu strani

Če ste izbrali “izhodno okno” morate pri “Position delay” izbrati “Prikaži takoj”.

prikaz-izhodno okno

V primeru, da ste izbrali “zakasnjeno” ali “na dnu strani” lahko pri “position delay” izberete poljubni časovni zamik.
positiondelay
***************************************************************************************************************************************************************************

7. korak: PRILAGAJANJE PREDLOGE – VIDEZ

prilagajanje videz

Ko prilagodite booster vašim željam, kliknite na gumb “Shrani”.
gumb-shrani
***************************************************************************************************************************************************************************

8. korak: REGISTRACIJA

Vpišite email naslov in želeno geslo ter kliknite na gumb „REGISTRACIJA“. Po kliku na gumb “registracija” boste preusmerjeni v nadzorno ploščo.
registracijabooster

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI:

Kaj vse lahko urejam v administraciji?
Kako pogledati statistiko?

Kako ustvariti nov booster?
Kako pogledati statistiko?

Kako pogledati in izvoziti zbrane emaile?
Kako pogledati zbrana povpraševanja?
Kako lahko urejam dodatne nastavitve boosterja (čas prikazovanja, ura prikazovanja, targetiranje, brisanje boosterja, ipd.)?


NAZAJ NA POMOČ